کد تخفیف صبا هاست
تاریخ انقضا:۱۴۰۳-۰۲-۱۳


کد تخفیف صبا هاست

شرکت صبا هور یگانه با نام تجاری صبا هاست و شماره ثبت رسمی 517248 از ادره ثبت شرکت ها، فعالیت خود را در سال 1385 آغاز نمود. از آنجایی که شهروند هزاره سوم در پی سرعت و کیفیت در عرصه تکنولوژی و فناوری ارتباطات نوین می باشد گروه صبا هاست بر آن است با تکیه بر دانش تخصصی مهندسین و سابقه نزدیک به یک دهه، تحولی بزرگ در افق این صنعت رقم بزند.
در راستای پیشبرد اهداف و گسترش فعالیت در زمینه سرویس های میزبانی وب و طراحی سایت حرفه ای، این شرکت ابتدا گام در عرصه فروش سرورهای اختصاصی، سرورهای مجازی و نیز طراحی و نصب شبکه های داخلی نهاد، سپس در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب با قدرت وارد شد و در حال حاضر صبا هاست یکی از با کیفیت ترین سرویس دهنده های هاست در ایران است، به طوری که قدرت رقابت با بهترین شرکت های هاستینگ دنیا را دارد. صبا هاست در حال حاضر جز معدود شرکت هایی است که علاوه بر هاست اشتراکی با کیفیت، هاست اختصاصی مدیریت شده ارائه می دهد.
در حوزه خدمات ثبت دامنه، انتقال دامنه و خرید دامنه صبا هاست در حال حاضر ارزانترین قیمت خرید، انتقال و ثبت دامنه را در ایران ارائه می دهد و در همین راستا معتبرترین گواهی نامه SSL را در ایران به مشتریان خود ارائه می نماید.


مطالب مشابه با کد تخفیف خرید سرویس هاست و سرور مجازی صبا هاست

2598⭐⭐⭐⭐⭐